Chcete přidat Vaši vinařskou akci na naše stránky? Je to velmi jednoduché.
Zašlete nám podklady na e-mail info@vinajiznimoravy.cz, my vytvoříme příspěvek, který Vám zašleme ke kontrole a po Vašem schválení jej uveřejníme.

Akce budou umístěny i na našich Facebook, Twitter a Google+ stránkách.

Vše je nezávazné a zcela zdarma.

Pokud si uveřejnění rozmyslíte, stačí nám napsat a akce bude stažena. Při umístění příspěvků na našich stránkách pro Vás neplynou žádné povinnosti ani závazky.

Uvítáme jakoukoliv podporu ať již formou označení „To se mi líbí“ Facebook stránek, přidáním do sledování stránek na Twitteru nebo Google+, případně vložením odkazu na Vaše stránky.
Vše je pouze na Vašem uvážení.

Pokud se rozhodnete umístit odkaz na Vaše stránky, můžete k tomu použít i naše logo.

Propagujte Vaši akci na Facebooku.

Vytvoříme pro Vás reklamní kampaň na Facebooku a za minimální náklady dáme vědět o Vaší akci tisícům uživatelů Facebooku.

Nepotřebujete k tomu mít ani účet na Facebooku. Vše je řešeno přes náš účet.

Co za to?

Nejdříve si stanovíte, případně Vám doporučíme, kolik jste ochotni do reklamy investovat. My následně vytvoříme kampaň a zašleme Vám ji ke schválení. Po schválení reklamní kampaň spustíme a pak je na nás přilákat na Vaši akci pokud možno co nejvíce návštěvníků. Od toho se odvíjí i naše provize.
Za každý skutečný zájem o příspěvek si započítáme 1 korunu.

Nejlépe je si to ukázat na příkladu jedné naší kampaně.

Po dohodě s pořadatelem se do kampaně investovalo 500,00 Kč.
Kampaň byla naplánována na 5 dní, tedy s denním rozpočtem 100,00 Kč
Cíleno bylo na uživatele v okruhu 40 km od místa konání akce se zaměřením o víno a zábavu.

Reklamní kampaň
Jak vidíte z obrázku, tak reklama byla zobrazena 9856 krát a skutečný zájem o ni projevilo (kliklo si na ni) 239 uživatelů Facebooku.
A to je naše provize. Je tedy i v našem zájmu, aby reklama měla co největší úspěch.

Uvedené hodnoty však uvádějí pouze placený dosah. Pokud se ale podíváme na kompletní podrobnosti příspěvku zjistíme, že okruh uživatelů může být mnohem větší.

Uživatelé si příspěvek sami mezi sebou sdílí a tím rozšiřují jeho dosah. A Vás to nic nestojí.

Za pozornost stojí i řádek „To se mi líbí“. Je největší předpoklad, že právě tito uživatelé mají o Vaši akci skutečný zájem a navštíví ji.

Budeme-li tedy předpokládat, že reklama přivede na Vaši akci 171 návštěvníků, můžeme si udělat shrnutí úspěšnosti kampaně.

investice do reklamy 500,00 Kč
naše provize 239,00 Kč

Za reklamní kampaň tedy zaplatíte 739,00Kč.

Pokud počítáme průměrné vstupné na akce 250,00 Kč

je Váš zisk 42 011,00 Kč

Což není špatné, co myslíte?

I akce, o které je menší zájem, jsou pro nás výzvou.

O průběhu kampaně jste každodenně informováni.

Příspěvky u kterých probíhá reklamní kampaň, jsou umístěny (připínány) na začátek všech našich stránek na sociálních sítích.

Jen bohužel nemůžeme garantovat, že všichni zájemci o příspěvek na Vaši akci dorazí a v případě malé návštěvnosti akce Vám nevzniká nárok na vrácení nákladů vložených do reklamní kampaně.